אלון בר אל

שותף

אלון הוא שותף במחלקת הליטיגציה של משרד יוסי לוי ושות׳ ומתמחה בליווי תיקי ליטיגציה מורכבים בתחום המשפט האזרחי, המסחרי והמנהלי על גווניו הרבים.

במסגרת עבודתו, מייצג אלון לקוחות רבים של המשרד במגזר התעשייה, המסחר, הקמעונאות, התשתיות והתקשורת, בהליכים משפטיים בפני הערכאות השונות, כולל ניהול הליכי בוררות וגישור, תביעות אזרחיות, עתירות מנהליות, תובענות ייצוגיות וכדומה.

לאורך השנים, צבר אלון ניסיון עתיר וייחודי בניהול סכסוכים מורכבים בפרויקטי בניה ותשתיות בהיקפים גדולים, כולל ליווי שוטף לפרויקטים, וכן, ייצוג של קבלנים ושל מזמיני עבודה בבתי משפט, גישורים ובוררויות.

על הלקוחות אותם מלווה אלון נמנים חברות וגופים ציבוריים גדולים במשק, כרשות שדות התעופה, חברת נתיבי ישראל, קבוצת אלקו-אלקטרה, קבוצת פרטנר קבוצת י.ש. האחים יעקובי, ועוד.

ההליכים המשמעותיים בהם ייצג אלון כוללים, בין השאר:
ייצוג חברת נתיבי ישראל בתביעת ענק בסך של כמיליארד ₪, הכוללות מאות תביעות הדדיות בין נתיבי ישראל לבין קבלן בפרויקט תשתית לאומי רחב היקף, אשר נוהלה במסגרת בוררות בפני כבוד שופט בית המשפט העליון (בדימוס) המנוח, ד"ר אליהו וינוגרד;
ייצוג רשות שדות התעופה בתביעות קבלניות על סך כ-100 מיליון ₪, שהוגשו על ידי קבלנים בפרויקט "נתב"ג 2000";
ייצוג רשות שדות התעופה בתביעות קבלניות על סך של כ-60 מיליון ₪ שהוגשו על ידי קבלנים וקבלני-משנה בפרויקט נמל התעופה הבינלאומי בתמנע, שבו סיפק אלון גם ייעוץ משפטי וליווי שוטף;
ייצוג קרן ההשקעות Two Sigma בסכסוך מול רשות מקרקעי ישראל, בקשר לפרויקט תחנת הכוח התרמו-סולארית במשאבי שדה;
ייצוג חברת .Daon Inc בתביעה שהוגשה על ידה כנגד רשות האוכלוסין וההגירה, בקשר למכרז להספקת מערכת זיהוי ביומטרית;
ייצוג חברת דואר ישראל בתביעות כספיות, עתירות מנהליות, תובענות ייצוגיות ועוד.

צור קשר

alonb@ljlaw.co.il

03-5102491

Vcard

השכלה

תואר ראשון במשפטים (בהצטיינות יתרה), המכללה למנהל, 2008
תואר שני במנהל עסקים בהתמחות בשוק ההון וממשל תאגידי, המכללה למנהל, 2011