מימון פרויקטים, אנרגיה, ותשתיות

משרד יוסי לוי ושות' מדורג בין משרדי הצמרת בישראל בתחום מימון פרויקטים, תשתיות ואנרגיה וככזה, ליווה את פרוייקטי התשתיות הגדולים, היקרים והמורכבים ביותר בישראל, בין השאר, אף בתחומי תחבורה, המים והאנרגיה.

ניסיון מייצג בתחום מימון פרויקטים, אנרגיה ותשתיות:
בתחום התפלת המים ייצג המשרד את ממשלת ישראל במכרזים להקמת המתקנים להתפלת מי-ים באשקלון, בפלמחים, בחדרה, בשורק ובאשדוד.
בתחום התחבורה ייצג המשרד את ממשלת ישראל בפרויקטי מנהרות הכרמל וכבישי 431 ו-531 וליווה את בנק הפועלים ומממנים מישראל ומחו"ל במימון הקמתו של הקטע הצפוני בכביש חוצה ישראל (קטעים 3 ו-7). כמו כן, ייצג המשרד את רשות שדות התעופה בישראל במכרזים להקמת שדה התעופה ע"ש אילן ואסף רמון ז"ל שבתמנע. בשנים האחרונות ליווה המשרד את חברת נמלי ישראל במכרזים להקמת ותפעול נמלי הים הפרטיים באשדוד ובחיפה.
בתחום האנרגיה מלווה המשרד את יזמי פרויקט האגירה השאובה בגלבוע (פרויקט האגירה השאובה הראשון בישראל), את בנק לאומי במימון תחנת-הכוח במישור רותם ואת בנק הפועלים ומממנים מישראל ומחו״ל במימון תחנת-הכוח התרמו-סולארית באשלים. כן, מלווה המשרד את החברה הסינית אשר משמשת כקבלן ההקמה של מתקן האגירה השאובה בכוכב הירדן.
בתחום הגז הטבעי ליווה המשרד את המממנים בפרויקט ים-תטיס ובנקים וגופים מוסדיים שמימנו את הקמתן של רשתות חלוקת גז טבעי באזור המרכז והדרום.

  • Dun's 100
  • BDI
  • Chambers Global
  • LEGAL 500
  • IFLR 1000